Opozicija u TV dnevnicima: Između RTS marginalizacije i Pink etiketiranja
29
December
2018

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) je od 13.9. do 15.12 sproveo monitoring izveštavanja televizija sa nacionalnom frekvencijom (RTS, Pink, Prva, O2, Happy) i kablovske televizije N1.

Praćeni su prilozi u kojima su se, kao akteri, pominjala opozcija kao generalni pojam, zatim političke partije i pokreti i njihovi lideri.

Tokom navedenog perioda monitorisano je 408 priloga, od kojih je najveći deo bio na TV Pink, na kojem je emitovano 176 priloga ili 43.1%.

Na drugom mestu je TV N1 sa emitovanih 142 priloga ili 34,8%.  Ostale televizije su učestvovale sa 9,1% i manje u ukupnom broju posmatranih priloga u njihovim centralnim informativnim emisijama.

Media-monitoring-Opozicija-u-Dnevnicima

@ 29.12.2018
  • 107 View
  • Komentari su onemoguceni.