BIRODI pozivamo sve izborne liste da prekinu sa praksom selektivnog gostovanja i/ili davanja izjava određenim medijima, odnosno medije da selektivno predstavljaju učesnike izbornog procesa!

U Srbiji se ustalila praksa koja ima pogubne posledica na politički dijalog u Srbiji kako van tako i tokom izborne kampanje. Politčki akteri selektivno prihvataju gostovanja, odnosno davanje izjava medijima. Kada to rade javni funkcioneri oni tim činom uskraćuju Ustavnom član 51 garantovano pravo na obaveštenost građana. Tokom izborne kampanje obaveza svakog kandidata...

BIRODI: Direktor Agencije za sprečavanje korupcije izgovorio neistinu po pitanju ponašanja predsednika Republike tokom prošlogodišnje izborne kampanje za parlamentarne i predsedničke izbore!

U intervju Politici, direktor Agencije za sprečavanje korupcije, Dejan Damjanovć je na pitanje o učešću predsednika Republike u izbornoj kampanji izjavio: "Ako ste pažljivo pratili kampanju prošle godine, predsednik je bio vrlo pažljiv i naglašavao je kada govori kao predsednik Srbije, a kada kao predsednik stranke. I onda tu nema ničega...

PUBLIKACIJE

Zelena studija

ZELENA STUDIJA predstavlja prikaz stanja zelenog integriteta koji je baziran na konceptu “Zelenog gnezda integriteta”, a koji kao elemente ima: Građane sa svojim pravima i obavezama, ali i potrebama, interesima i vrednostima Institucije u kojima se ostvaruju prava i obaveze, odnosno potrebe i interesi, koje su (ne)posredno vezane za...

Vraćanje osnovama – Analiza medijskih narativa o EU

Na koji način mediji u Srbiji i Crnoj Gori predstavljaju Evropsku Uniju, odnosno njene predstavnike i proces integracija predstavlja analiza  MEDIJSKI NARATIVI O EU.  Analiza daje pregled izvora informacija koje mediji koriste, aktere koje predstavljaju kao ključne za EU i procese pristupanja Srbije i Crne Gore, odnosno tematskih okvira koji...

Prva dekada BIRODI monitoringa medija – „Od funkcionerske kampanje od industrije populizma“

Publikacija "Od funkcionerske kampanje do industrije populizma" predstavlja pregled, odnosno poređenje rezultata monitoringa medija, pre svega centralnih informativnih emisija i dnevnih novina, tokom izbornih kampanja od 2012. godine. Pre deset godina smo uveli pojam funkcionerska kampanja, koju karakteriše natprosečno pozitivno izveštavanje o javnom funkcioneru u periodu sprovođenja monitoringa medija, a koja...

PROJEKTI

O NAMA

blue
blue
blue
blue
blue

Adresa

Maršala Birjuzova 38

11000 Beograd

Srbija

Telefoni

+381 11 262 6113;

+381 69 428 3231

Osnovni podaci

PIB: 104129836

Matični broj: 17637452

Šifra delatnosti: 9499

    Pretraži