Mediji u Srbiji kao u Azerbejdžanu
22
May
2012

Najuticajnije medijske kuće u Srbiji su između dva kruga predsedničkih izbora favorizovale kandidata DS Borisa Tadića, a po količini nekritičkog izveštavanja mogu se uporediti samo s medijima u Azerbejdžanu i Tadžikistanu, rečeno je juče na predstavljanju izveštaja o radu medija u izbornoj kampanji, koji je sačinio Biro za društvena istraživanja (BIRODI).

 

Analitičar iz BIRODI Zoran Gavrilović rekao je da nisu presudni vreme u vestima televizija ili prostor u dnevnim novinama posvećeni strankama, nego ton kojim su kandidati predstavljeni, i dodao da su se mediji u kampanji „sklonili u stranu“ i pustili političare da promovišu sami sebe. Kao primer je naveo centralne informativne emisije RTS u kojima je koalicija oko DS pozitivno predstavljena u 92,8 odsto od ukupnog vremena posvećenog toj koaliciji, dok je koalicija oko SNS pozitivno predstavljena u 73,7 odsto od ukupnog vremena.

 

Gavrilović je naveo da je u štampanim medijima zabeležen manjak neutralnosti, s tim što su Tadić i Nikolić u listovima Danas i Politika predstavljeni gotovo jednako.

 

Izvor: http://www.danas.rs/danasrs/politika/mediji_u_srbiji_kao_u_azerbejdzanu.56.html?news_id=240753

@ 22.05.2012
  • 1212 View
  • Komentari su onemoguceni.