Mediji, javnost i izbori 2017.
02
August
2017

Biro za društvena istraživanja od 2012. u kontinuitetu posmatra medije, prevashodno televizije, tokom predizbornog perioda.  Ovaj istraživački rad je nastavljen i na ovogodišnjim izborima za predsednika Srbije. Od 03.03. do 30.03.2017.( dana kada je nastupila zakonom naložena predizborna tišina),  BIRODI je pratio sledeće TV stanice: RTS 1, TV B92, TV Prva, TV Pink, TV Happy, TV N1.

Središnje informativne emisije koje su ušle u uzorak su:

  • Dnevnik 2, 19.30h (RTS 1);
  • Vesti, 20h (TV B92);
  • Vesti, 18h (TV Prva),
  • Nacionalni dnevnik, 18.30h (TV Pink);
  • Telemaster, 18.30h(TV Happy);
  • Dnevnik, 19h (TV N1).

Središnji deo istraživanja posvećen je merenju vremena koje je dodeljeno akterima koji su, neposredno ili posredno, činili deo izborne infrastrukture. Pažnja nije bila usmerena samo ka neposrednim izbornim takmacima, već su obuhvaćeni i oni aktere koji, po prirodi stvari, imaju značajan uticaj na birače, ili, pak, neku strogo propisanu ulogu u izbornoj proceduri.

Publikaciju ”Mediji, javnost i izbori 2017.” možete preuzeti ovde.

@ 02.08.2017
  • 883 View
  • Komentari su onemoguceni.